Standardpriser

Privatlektioner

hos Den lille Sprogskole på Vesterbro eller online

En dansktime på                60 minutter for             en person                   735 kr.
Køb 10 lektioner (et klippekort), få 10 % rabat                                                         6615 kr.
Køb 20 lektioner (et stort klippekort), få 15 % rabat                                             12495 kr.

En dansktime på                30 minutter for             en person                   395 kr.
Køb 10 lektioner (et klippekort), få 10 % rabat                                                         3555 kr.
Køb 20 lektioner (et stort klippekort), få 15 % rabat                                             6715 kr.

Delt klippekort
Flere personer kan købe et delt klippekort sammen og selv fordele klippene (timerne) mellem sig.

En pardansktime på      60 minutter           to personer                           880 kr. per par.
Køb 10 lektioner (et klippekort), få 10 % rabat                                                       7920 kr. per par.
Køb 20 lektioner (et stort klippekort), få 15 % rabat                                           14960 kr. per par.

Tidlig morgen-timer  kl. 7!     45 minutter             en person            660 kr.
Køb 10 lektioner (et klippekort), få 10 % rabat                                             5940 kr.

Online med kort varsel. Ring/sms og spørg om jeg har tid nu!
En lektion a 30 minutter                                                                                            440 kr.
Køb 10 lektioner (et klippekort), få 10 % rabat                                                       3960 kr.

Klippekort betales forud for undervisningen og tilbagebetales ikke. Lektionerne skal bruges inden for et år.

Holdundervisning

En undervisningsgang              gruppe på min. 4 personer (90 min.)     300 kr. per person
En undervisningsgang              (135  min.)                                              450 kr. per person

Andre kurser

Prisen aftales individuelt, alt efter kursets indhold og form.

Privatlektioner kan betales forud eller i forbindelse med hver lektion.
Holdundervisning betales forud for det aftalte antal mødegange og kan ikke tilbagebetales.

Afbud, privatlektioner

Afbud skal meddeles Den lille Sprogskole pr. telefon/sms/e-mail senest kl. 18 sidste hverdag før den planlagte lektion. Ved senere afbud eller manglende fremmøde, betales der for det aftalte antal lektioner.

Aflysning

Hvis Den lille Sprogskole er nødt til at aflyse holdundervisning, tilbydes erstatningslektioner efter aftale.