Foto: Hans Ægidius

Den lille Sprogskole – det er mig!

Jeg har mange års erfaring med at undervise i dansk, og jeg gør det, fordi det er fantastisk.
Jeg er god til at forstå, hvad det er, der er svært at forstå, og jeg kan forklare det på en brugbar måde tilpasset den eller de kursister, jeg har over for mig. Jeg er nærværende i undervisningen, og jeg forventer en høj grad af engagement af mine kursister. Jeg har erfaring med såvel store hold, som små grupper og en-til-en undervisning.

Jeg er cand.mag. i fransk, men har brændt for at undervise i dansk siden sommeren 2000, hvor jeg begyndte at undervise på en privat sprogskole og opdagede, at det var det mest hjemme, jeg nogensinde ville komme på arbejdet.

Jeg er uddannet som underviser i dansk som andetsprog for voksne, jeg er FVU-læselærer og ordblindelærer. Jeg har arbejdet på et stort sprogcenter, hvor jeg underviste på Danskuddannelse 2 og 3 og på FVU.

Jeg interesserer mig for at gøre undervisningen spændende, at afdramatisere udtalen og at gøre kommunikation effektiv. Det er sådan, det bliver relevant at lære dansk!

Annebeth Fridberg